
Kreujemy indywidualne działania marketingowe dla firm związanych z branżą dziecięcą.
Do promocji usług i produktów wykorzystujemy wiele narzędzi, w tym event marketing. Branża parentingowa to nie tylko sklepy z zabawkami i ubrankami dla dzieci. To również firmy związane ze światem animacji dla dzieci, przedszkola, kluby malucha i wiele innych miejsc i przedsiębiorstw skierowanych dla rodzin z dziećmi. Dzięki parenting marketingowi budujemy nie tylko wizerunek marki, ale również sprzedaż i zasięgi.
Współpracujemy z blogerami parentingowymi, tworzymy treści i relacje w social mediach.
Angażujemy odbiorców, nawiązujemy współprace, tworzymy dialogi.
Wspieramy firmy i przedsiębiorstwa, których grupą docelową są rodziny z dziećmi.
W czym możemy Ci pomóc?
Event marketing
Wiemy, jak ważne jest dbanie o pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Kreujemy eventy dla przedsiębiorstw i instytucji związanych z branżą dziecięcą oraz obiektów handlowych i firm, które dbają o dobre relacje nie tylko z klientami i pracownikami, ale również ich dziećmi.
Wydarzenia o charakterze familijnym znacząco ocieplają wizerunek oraz zwiększają emocjonalną więź na płaszczyznach klient – firma oraz pracownik – firma.
Podczas eventów firmowych (niezależnie od tego czy jest to piknik, akcja prosprzedażowa czy też impreza okolicznościowa) przedstawiciele marki mają możliwość do bezpośredniego kontaktu z klientem. Podczas takiego spotkania możemy nawiązać nowe relacje biznesowe, a podczas cyklicznych spotkań w czasie eventów budować lojalną społeczność wokół oferowanych usług lub produktów.
Event marketing to doskonałe narzędzie do promocji i reklamy firmy. Branża dziecięca nie ma przed nami tajemnic, dlatego chętnie organizujemy wydarzenia na tej płaszczyźnie. Współpracujemy z obiektami handlowymi, producentami i dystrybutorami zabawek, ubrań oraz innych produktów z branży dziecięcej. Wspieramy wydarzenia i akcje społeczne skierowane i dotyczące najmłodszych.
Wykorzystujemy event marketing do osiągania konkretnych celów jakie zakłada marka. Może to być zarówno zwiększenie sprzedaży usług lub produktów, integracja pracowników przedsiębiorstwa, nawiązanie emocjonalnej więzi z klientem, ale również zaprezentowanie firmy od „ludzkiej strony”.
Pomagamy. Wspieramy. Inspirujemy.
Akcje prosprzedażowe
Akcje i eventy o charakterze prosprzedażowym to jedne z najlepszych narzędzi do zwiększenia sprzedaży produktów i usług branży dziecięcej (i nie tylko).
Jako akcje prosprzedażowe rozumiemy wszystkie działania, mające na celu zaangażować klientów w proces sprzedażowy, którego zwieńczeniem jest otrzymanie przez klienta rabatu, nagrody lub upominku.
Przykład ciekawej akcji prosprzedażowej w sklepie oferującym produkty skierowane do rodzin z dziećmi: W okresie Mikołajkowym na terenie obiektu zostało ukrytych 10 pluszowych elfów przygotowanych specjalnie na potrzeby promocji. Każdy klient, który okaże paragon na kwotę 200zł oraz odnajdzie wszystkie elfy, wykona im zdjęcia i okaże je na stanowisku promocyjnym upoważniony jest do odbioru pluszowego Elfa, którego może zabrać do domu.
Akcje prosprzedażowe organizowane są nie tylko w formie eventów, ale również w postaci konkursów w social mediach.
Staranie przygotowany scenariusz akcji, odpowiednia oprawa graficzna, przygotowanie wydarzenia od strony merytorycznej, graficznej oraz również prawnej jest gwarancją sukcesu marki oraz aktualnych promocji jakie oferuje.
W akcje prosprzedażowe nierzadko angażujemy aktorów i animatorów, którzy wcielają się w najróżniejsze role. Wydarzenia o tej specyfice często organizowane są w ramach eventów okolicznościowych takich jak min.: mikołajki, black friday, dzień dziecka, powrót do szkoły, walentynki.
Tworzymy. Pomagamy. Kreujemy.
Dodatkowo wspieramy w:
- prowadzenie kanałów social media
- doradztwo
- współpraca z influencerami
- obsługa targów i stanowisk promocyjnych
- kampanie reklamowe